Oyunculuk Eğitiminde Maske

Hamur Tipi:
2. Hamur
Stok Kodu:
9786057904966
Boyut:
14 x 21,5
Sayfa Sayısı:
112
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022
Kapak Türü:
İnce Kapak
Dili:
Türkçe
%25 indirimli
55,00TL
41,25TL
9786057904966
4707464
Oyunculuk Eğitiminde Maske
Oyunculuk Eğitiminde Maske
41.25

“…(Mask) bu bilmediğim bir sanat ve onun tarihini araştıracağım. Ama görüyorum ve hissediyorum ki, bu sanatın restore edilmesi, yeniden doğması ve yeniden gözden geçirilmesi gerekiyor…”
Jacques Copeau

“… Nötr mask, yüzeysel bir maske değildir, daha içten daha derinden gelir. Nötr maske denizin dibi gibidir: Sessiz...”
Jacques Lecoq

“… çünkü maskelerin var olabilmesi için seyrediliyor olması gerekir.Çünkü maskeler seyircisiz olduklarında kör bir oyuncu gibidirler. Benim için maskenin gücü seyircinin hayal gücündedir.
Bir oyuncu fiziksel olarak iletişim kurmayı nasıl öğrenir? Açıklıkla ve harekette tasarrufla (temiz oynamakla).”
Toby Wilsher
Tiyatro tarihi boyunca maske ve oyuncu arasındaki ilişki her zaman ilgi çekici bulunurken, “Oyuncu mu maskeye dönüşür yoksa maske mi oyuncuya?” sorusu merak konusu olmuştur. Bir aktör maskeyle oynayarak ortaya çıkardığı dönüşümü nasıl açıklayabilir? Bu yaratım, aktörün enerji noktasını nasıl etkiler ve seyirci tarafından nasıl karşılanır? Maske her aktörde canlı bir yaşam formuna dönüşür mü?
Yoksa maskeyi yaşatmak için aktörün uzun bir eğitim ve disiplinden geçmesi mi gerekmektedir? Maske sadece bir eğitim aracı mı yoksa tiyatronun temel taşı mıdır? Bu sorularla, maskenin bir aktör için getirilerini, ona sunduğu sezgi gücünü ve kodlanmış bir gelenekten beslenmesi gibi cevapları aramaktayız….



(Tanıtım Bülteninden)

“…(Mask) bu bilmediğim bir sanat ve onun tarihini araştıracağım. Ama görüyorum ve hissediyorum ki, bu sanatın restore edilmesi, yeniden doğması ve yeniden gözden geçirilmesi gerekiyor…”
Jacques Copeau

“… Nötr mask, yüzeysel bir maske değildir, daha içten daha derinden gelir. Nötr maske denizin dibi gibidir: Sessiz...”
Jacques Lecoq

“… çünkü maskelerin var olabilmesi için seyrediliyor olması gerekir.Çünkü maskeler seyircisiz olduklarında kör bir oyuncu gibidirler. Benim için maskenin gücü seyircinin hayal gücündedir.
Bir oyuncu fiziksel olarak iletişim kurmayı nasıl öğrenir? Açıklıkla ve harekette tasarrufla (temiz oynamakla).”
Toby Wilsher
Tiyatro tarihi boyunca maske ve oyuncu arasındaki ilişki her zaman ilgi çekici bulunurken, “Oyuncu mu maskeye dönüşür yoksa maske mi oyuncuya?” sorusu merak konusu olmuştur. Bir aktör maskeyle oynayarak ortaya çıkardığı dönüşümü nasıl açıklayabilir? Bu yaratım, aktörün enerji noktasını nasıl etkiler ve seyirci tarafından nasıl karşılanır? Maske her aktörde canlı bir yaşam formuna dönüşür mü?
Yoksa maskeyi yaşatmak için aktörün uzun bir eğitim ve disiplinden geçmesi mi gerekmektedir? Maske sadece bir eğitim aracı mı yoksa tiyatronun temel taşı mıdır? Bu sorularla, maskenin bir aktör için getirilerini, ona sunduğu sezgi gücünü ve kodlanmış bir gelenekten beslenmesi gibi cevapları aramaktayız….



(Tanıtım Bülteninden)

Akbank
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 41,25    41,25   
2 20,63    41,25   
3 14,37    43,11   
4 10,98    43,93   
5 8,87    44,34   
Bonus Card
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 41,25    41,25   
2 20,63    41,25   
3 14,16    42,49   
4 10,83    43,31   
5 8,83    44,14   
İş Bankası
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 41,25    41,25   
2 20,63    41,25   
3 14,23    42,69   
4 10,88    43,52   
5 8,95    44,76   
Yapı ve Kredi Bankası
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 41,25    41,25   
2 20,63    41,25   
3 14,23    42,69   
4 10,88    43,52   
5 8,87    44,34   
Diğer Bankalar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 41,25    41,25   
2 -    -   
3 -    -   
4 -    -   
5 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat