Yoshi Oida - Oyunculuk Yöntemi Geleneksel Japon Tiyatrosu'ndan Batıya Açılan Bir Kapı

Stok Kodu:
9786057904829
Boyut:
14.00x21.50
Sayfa Sayısı:
208
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022-02
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
%20 indirimli
40,00TL
32,00TL
Taksitli fiyat: 5 x 6,85TL
125 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
9786057904829
4661585
Yoshi Oida - Oyunculuk Yöntemi
Yoshi Oida - Oyunculuk Yöntemi Geleneksel Japon Tiyatrosu'ndan Batıya Açılan Bir Kapı
Mitos Boyut Yayınları
32.00

Kenan Özsever'in “Geleneksel Japon Tiyatrosu'ndan Batıya Açılan BirKapı: Yoshi Oida Oyunculuk Yöntemi” çalışması, Oyunculuk Eğitimialanında bu kapıyı aralamaya çalışan oyuncularımız ve oyunculukeğitmenlerimiz için bir kılavuz niteliğinde.

Yoshi Oida yöntemini, Batı'nın salt akılcı çalışmaları sonrasındayaşadığı bir tükenmede Doğu'ya, Afrika'ya, Uzak Doğu'ya yönelme veburadaki mimetik geleneği araştırma çabaları sırasında girdiğietkileşimlerin bir sonucu olarak görmek gerekir. Batı Tiyatrosu bu dışaaçılma ve “öteki”ni anlama, kavrama çabası sırasında kendini de“öteki'nin dünyasına açar. Oida yöntemi bu etkileşim sırasında doğudanbatıya yönelen bir sentez arayışıdır. Oida yöntemi erken füzyon çağınıngetirdiği ilginç bireşimlerden biridir. Geleneksel'in “Hüner” ve“Ustalık”ını Batı'nın aklı ve yöntemi ile bir araya getirme çabasıdır.Oyuncularımızın ve oyunculuk eğitmenlerimizin kılavuz kitaplarındanbiri olacağına inanıyorum.
Semih ÇELENK

Yoshi Oida'nın yöntemi, arayışın ve deneyselliğin kutsandığı bir çağdakendisini yetiştirme peşine düşen oyuncunun uğraklarından biri. Bukitap, kaynaklarından örneklerine Oida yöntemini açıklamanın yanındabir oyuncunun kendisini, kendi kültürünün özünden yenidenyaratmasının da öyküsünü anlatıyor.
Özlem BELKIS

Yoshi Oida ve oyunculuk yönteminin henüz bilinirliğinin az olduğunusöylemek yanlış olmaz. Oysa karşımızda duran, bizim coğrafyamızdakigibi Doğu ve Batının kesiştiği kültürlere esin kaynağı olabilecek sentezbir yöntem. Kenan Özsever'in Geleneksel Japon Tiyatrosu'ndan BatıyaAçılan Bir Kapı Yoshi Oida Oyunculuk Yöntemi adlı çalışmasını sadecebu düşünüldüğünde dahi çok kıymetli buluyorum. Ayrıca GelenekselJapon Tiyatrosu üzerine Türkiye'de yapılmış ilk detaylı çalışma olmasıda bu kitabı değerli kılan bir diğer özelliktir.

Son yıllarda oyunculuküzerine yaptıkları akademik çalışmalarını daha geniş kitlelere ulaştırmayıbaşaran yeni kuşak akademisyenlere bir yenisinin eklenmiş olmasıtiyatro ve oyunculuk sanatının gelişimine dair sevindiricidir.

Sibel ERDENK

Kenan Özsever'in “Geleneksel Japon Tiyatrosu'ndan Batıya Açılan BirKapı: Yoshi Oida Oyunculuk Yöntemi” çalışması, Oyunculuk Eğitimialanında bu kapıyı aralamaya çalışan oyuncularımız ve oyunculukeğitmenlerimiz için bir kılavuz niteliğinde.

Yoshi Oida yöntemini, Batı'nın salt akılcı çalışmaları sonrasındayaşadığı bir tükenmede Doğu'ya, Afrika'ya, Uzak Doğu'ya yönelme veburadaki mimetik geleneği araştırma çabaları sırasında girdiğietkileşimlerin bir sonucu olarak görmek gerekir. Batı Tiyatrosu bu dışaaçılma ve “öteki”ni anlama, kavrama çabası sırasında kendini de“öteki'nin dünyasına açar. Oida yöntemi bu etkileşim sırasında doğudanbatıya yönelen bir sentez arayışıdır. Oida yöntemi erken füzyon çağınıngetirdiği ilginç bireşimlerden biridir. Geleneksel'in “Hüner” ve“Ustalık”ını Batı'nın aklı ve yöntemi ile bir araya getirme çabasıdır.Oyuncularımızın ve oyunculuk eğitmenlerimizin kılavuz kitaplarındanbiri olacağına inanıyorum.
Semih ÇELENK

Yoshi Oida'nın yöntemi, arayışın ve deneyselliğin kutsandığı bir çağdakendisini yetiştirme peşine düşen oyuncunun uğraklarından biri. Bukitap, kaynaklarından örneklerine Oida yöntemini açıklamanın yanındabir oyuncunun kendisini, kendi kültürünün özünden yenidenyaratmasının da öyküsünü anlatıyor.
Özlem BELKIS

Yoshi Oida ve oyunculuk yönteminin henüz bilinirliğinin az olduğunusöylemek yanlış olmaz. Oysa karşımızda duran, bizim coğrafyamızdakigibi Doğu ve Batının kesiştiği kültürlere esin kaynağı olabilecek sentezbir yöntem. Kenan Özsever'in Geleneksel Japon Tiyatrosu'ndan BatıyaAçılan Bir Kapı Yoshi Oida Oyunculuk Yöntemi adlı çalışmasını sadecebu düşünüldüğünde dahi çok kıymetli buluyorum. Ayrıca GelenekselJapon Tiyatrosu üzerine Türkiye'de yapılmış ilk detaylı çalışma olmasıda bu kitabı değerli kılan bir diğer özelliktir.

Son yıllarda oyunculuküzerine yaptıkları akademik çalışmalarını daha geniş kitlelere ulaştırmayıbaşaran yeni kuşak akademisyenlere bir yenisinin eklenmiş olmasıtiyatro ve oyunculuk sanatının gelişimine dair sevindiricidir.

Sibel ERDENK

Akbank
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 32,00    32,00   
2 16,00    32,00   
3 11,15    33,44   
4 8,52    34,08   
5 6,88    34,40   
Bonus Card
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 32,00    32,00   
2 16,00    32,00   
3 10,99    32,96   
4 8,40    33,60   
5 6,85    34,24   
İş Bankası
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 32,00    32,00   
2 16,00    32,00   
3 11,04    33,12   
4 8,44    33,76   
5 6,94    34,72   
Yapı ve Kredi Bankası
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 32,00    32,00   
2 16,00    32,00   
3 11,04    33,12   
4 8,44    33,76   
5 6,88    34,40   
Diğer Bankalar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 32,00    32,00   
2 -    -   
3 -    -   
4 -    -   
5 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat